Mykanów 18-04-2012
Na podstawie przepisów ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie z późn. zmianami oraz Uchwały Nr 40/IV/2011. Rady Gminy Mykanów z dnia 22.11.2011r. w sprawie Rocznego Programu Współpracy Gminy Mykanów z Organizacjami Pozarządowymi w roku 2012;
WÓJT GMINY MYKANÓW
OGŁASZA OTWARTY KONKURS OFERT
NA REALIZACJĘ ZADANIA PUBLICZNEGO
p.n. „Wsparcie działalności wspomagającej rozwój wspólnot i społeczności lokalnych poprzez remont i wyposażenie świetlicy wiejskiej w miejscowości Borowno.”.
I. Rodzaje zadań.
– wykonanie remontu i wyposażenie świetlicy wiejskiej w miejscowości Borowno
II. Wysokość środków publicznych przekazanych na realizację zadania.
Środki przeznaczone na realizację powyższego zadania stanowią kwotę łączną 7263,68zł
III. Zasady przekazania dotacji.
Dotacja zostanie przekazana zgodnie z przepisami ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 roku
o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie (Dz. U. nr 96, poz. 873z późn. zm.), po podpisaniu stosownej umowy z wyłonionym oferentem.
IV. Termin i warunki realizacji zadania.
Podmioty, które otrzymają dotację obowiązane są do realizacji zadania z uwzględnieniem przepisów ustawy o zamówieniach publicznych, w terminie od dnia podpisania umowy do 31 grudnia 2012 roku.
Podmiot wykonujący zlecone zadanie udostępnia kontrolującemu wszelką dokumentację związaną z jego realizacją. Sprawozdanie z realizacji zadania publicznego, określonego w umowie należy sporządzić w terminie 30 dni po upływie terminu, na który umowa została zawarta.
V. Termin składania ofert.
Podmiot ubiegający się o dotację składa ofertę w sekretariacie Urzędu Gminy Mykanów,
w terminie do 8 maja 2012 roku włącznie, do godz. 1500, w zamkniętej kopercie, opatrzonej nazwą podmiotu oraz dopiskiem: Oferta na realizację zadania publicznego
p. n „Wsparcie działalności wspomagającej rozwój wspólnot i społeczności lokalnych poprzez remont i wyposażenie świetlicy wiejskiej w miejscowości Borowno.”
Do oferty należy dołączyć aktualny wypis z KRS.
VI. Termin, tryb i kryteria stosowane przy wyborze oferty.
Publicznego otwarcia ofert w dniu 10 maja 2012 r. o godzinie 800 dokona Wójt w obecności Zespołu Doradczo – Opiniodawczego ds. Współpracy z Organizacjami Pozarządowymi działającymi na terenie Gminy Mykanów.
Wójt wraz z zespołem Doradczo – Opiniodawczym przy rozpatrywaniu ofert:
- ocenia możliwość realizacji zadania przez organizację pozarządową ,
- ocenia przedstawioną kalkulację kosztów realizacji zadnia, w tym w odniesieniu do zakresu rzeczowego zadania,
- uwzględnia wysokość środków publicznych przeznaczonych na realizację zadania.
- oceni zakres wkładu środków z dotacji w odniesieniu do pozyskanych źródeł zewnętrznych oraz wkładu pracy własnej.
- Oceni dotychczasowe doświadczenie organizacji we współpracy z samorządami lokalnymi
VII. Informacja o zadaniach zrealizowanych przez Gminę Mykanów w roku ogłoszenia otwartego konkursu ofert i w roku poprzednim zadaniach publicznych tego samego rodzaju i związanych z nimi kosztami, ze szczególnym uwzględnieniem wysokości dotacji przekazanych organizacjom pozarządowym oraz podmiotom, o których mowa w art. 3 ust. 3.
W roku 2011 Gmina Mykanów nie realizowała zadań tego rodzaju.
W roku bieżącym nie było realizowane zadanie tego samego rodzaju. W roku bieżącym udzielono dotacji organizacjom pozarządowym, o których mowa w art.3 ust.3 Ustawy na kwotę łączną 136 tys. złotych.
Zestaw dokumentów należy pobrać ze strony internetowej Gminy Mykanów www.mykanow.pl – zakładka dla interesanta/ referat organizacyjny
Wójt Gminy Mykanów
Krzysztof Smela