Od 9 listopada urzędy skarbowe w całym województwie śląskim przechodzą na nowy model obsługi podatników. Wprowadzona została nowa usługa umawiania wizyt w urzędzie skarbowym, co oznacza, iż od 9 listopada br. sprawę będzie można załatwić po wcześniejszym umówieniu wizyty.
Usługa zwiększa komfort załatwiania spraw w urzędzie, pozwala na obsługę podatników w bardziej zorganizowany sposób, z zapewnieniem odpowiedniego czasu obsługi dla każdego podatnika.
Jak umówić wizytę
Podatnicy mają do wyboru 3 możliwości:
- przez internet- korzystając z elektronicznego formularza dostępnego na stronie podatki.gov.pl lub na stronie urzędu skarbowego
- telefonicznie – w Pierwszym Urzędzie Skarbowym w Częstochowie nr telefonu dedykowany usłudze umawiania wizyt to 34 32 90 750
- w urzędzie – podczas osobistej wizyty w punkcie „Umawianie wizyt”, który w Pierwszym Urzędzie Skarbowym w Częstochowie znajduje się naprzeciwko wejścia głównego.