Od miesiąca lipca w Urzędzie Gminy Mykanów działa punkt przyjmowania wniosków w ramach rządowego programu „Czyste powietrze” – budynek A, pokój nr 18.
Punkt jest czynny od poniedziałku do piątku w godzinach pracy urzędu. Prosimy o wcześniejsze umówienie się pod numerem telefonu 34 3288019 wew. 47.
PROSZĘ O ZAPOZNANIE SIĘ Z PONIŻSZYMI INFORMACJAMI:
RZĄDOWY PROGRAM CZYSTE POWIETRZE
1. Dotyczy wyłącznie budynków jednorodzinnych z uregulowanym stanem prawnym i oddanych do użytkowania.
2. Dotyczy wyłącznie osób z określonym poniżej dochodem.
Wniosek o dofinansowanie składa właściciel nieruchomości lub jeden ze współwłaścicieli nieruchomości.
Do złożenia wniosku i uzyskania dofinansowania kwalifikują się wnioskodawcy:
1) – których dochód roczny wynosi do 100 000 zł i wówczas kwalifikuje się do PODSTAWOWEGO POZIOMU DOFINANSOWANIA
2) – których dochód wynosi dla:
– gospodarstwa wieloosobowego – dochód miesięczny netto do 1.564,00 zł w przeliczeniu na jednego członka gospodarstwa,
– gospodarstwa jednoosobowego – dochody miesięczne netto do 2.189,00 zł w przeliczeniu na jednego członka gospodarstwa,
wówczas kwalifikuje się do PODWYŻSZONEGO POZIOMU DOFINANSOWANIA
Podstawą do stwierdzenia dochodu jest zaświadczenie o dochodach wydane przez GOPS w Mykanowie.
Więcej o programie „Czyste powietrze” – https://czystepowietrze.gov.pl/czyste-powietrze/