Na podstawie art. 5a ust. 1 i 2 ustawy z dnia 8 marca 1990r. o samorządzie gminnym (Dz.U. z 2019r. poz. 506 ze zm.), oraz Uchwały nr 219/XX/2013 Rady Gminy Mykanów z dnia 15 marca 2013r. w sprawie ustalenia zasad i trybu przeprowadzenia konsultacji społecznych z mieszkańcami Gminy Mykanów oraz Uchwały Nr 254/XXV/2013 Rady Gminy Mykanów z dnia 17 września 2013r. w sprawie zmiany uchwały w sprawie ustalenia zasad i trybu przeprowadzania konsultacji społecznych z mieszkańcami Gminy Mykanów – Wójt Gminy Mykanów zarządza przeprowadzenie konsultacji społecznych w sprawie następujących uchwał:
- Projektu regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Mykanów;
- Projektu uchwały w sprawie szczegółowego sposobu i zakresu świadczenia usług w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości i zagospodarowania tych odpadów w zamian za uiszczona przez właściciela nieruchomości opłatę za gospodarowanie odpadami komunalnymi;
- w sprawie przyjęcia aktualizacji „Programu Usuwania Wyrobów Zawierających Azbest dla Gminy Mykanów na lata 2020-2032”